Postępowanie aby móc zdiagnozować połączenie internetowe.
Poniższe należy wykonać i zapamiętać >>> zanim wystąpi problem<<<<
POBIERAMY PONIŻSZY PLIK: DIAGNOZA.EXE i zapisujemy go na pulpicie.
Plik na pulpicie wygląda tak:
W przypadku wystąpienia problemów z Internetem uruchamiamy plik klikając na niego 2 razy.
W polu wpisujemy numer klas w której wystąpił problem.
PROGRAM WYMAGA ABY NIE ZAMYKAĆ TEGO OKNA
Po zakończeniu działania NARZĘDZIA pojawi się poniższe okno > a w oknie komunikat o tym że w pliku tekstowym o nazwie klasy zapisano wyniki diagnozy.
PLIK ZAPISZE SIĘ NA PULPICIE i będzie miał nazwę numeru klasy.
Plik proszę wysłać na adres mkozera@zsts.pl
W pliku znajdują się informacje, dzięki którym będzie można zdiagnozować problem.
ISTOTNE JEST JEDNAK ABY DIAGNOZĘ uruchomić zaraz jak problem wystąpi, bez wcześniejszego resetowania komputera.